Pri odosielaní komponentu na servis je nutné komponent očistiť od hrubej špiny a zásielku odoslať výhradne kuriérom, výhradne na adresu prevádzky (Limbašská cesta 1, 902 03 Pezinok) a výhradne so sprievodným popisom napísaným na počítači, alebo čitateľným paličkovým písmom a tento popis musí obsahovať: telefónne číslo, e-mail, druh požadovaného servisu, dôvod servisu, popis závady, koľko času uplynulo od posledného servisu a tvoje fakturačné údaje. Na väčšinu vidlíc, tlmičov a sedloviek jazdených na Slovensku máme tesniace sady skladom a v takomto prípade dokážeme servis spraviť do piatich pracovných dní (mimo top sezóny). Pre overenie aktuálnych termínov a dostupnosti konkrétnych tesniacich sád nás môžeš kontaktovať.
V prípade, že v sprievodnom popise k prijatému komponentu na servis budú chýbať niektoré údaje a to najmä druh požadovaného servisu, prípadne bude chýbať celý popis, alebo bude sprievodný list napísaný nečitateľne, tak sa na vidlici, tlmiči a sedlovke automaticky vykoná veľký servis a na inom komponente sa automaticky vykoná servis potrebný na dosiahnutie najlepšieho možného stavu komponentu. Ak v sprievodnom popise nebudú uvedené fakturačné údaje, za fakturačné údaje budeme považovať údaje odosielateľa zásielky. Ak si želáš doručiť komponent po ukončení servisu na inú ako fakturačnú adresu, uveď a označ ju prosím v sprievodnom popise. Chýbajúci SAG-krúžok na tlmiči, alebo vidlici bude automaticky doplnený. Ak si ho želáš nedopĺňať, uveď to prosím v sprievodnom liste.
V prípade, že odoslaný komponent nebude očistený od hrubej špiny, toto očistenie sa vykoná u nás a bude spoplatnené podľa stupňa zašpinenia daného komponentu a časovej náročnosti na jeho očistenie.
Odoslaním komponentu na servis nám automaticky vyjadruješ súhlas s týmito podmienkami.
Starostlivosť po servise
Tlmič, vidlica aj sedlovka môže ešte chvíľu po servise vytláčať nadbytočnú vazelínu, ktorá sa pri servise použila. Je to úplne bežný jav, ktorého sa vôbec netreba zľaknúť. Túto nadbytočnú vazelínu stačí zotrieť suchou a čistou utierkou, alebo handrou. Pohyblivé diely odporúčame po každej jazde očistiť, aby sa zamedzilo možnosti následného poškodenia zvýšeným trením. Na čistenie opäť stačí použiť čistú utierku, alebo handru, ktorá môže byť v prípade potreby navlhčená vodou. Výrobca neodporúča používať rôzne silikónové spreje a iné lubrikanty, ktoré môžu spôsobiť zmenu vlastností vonkajších tesnení, zvýšiť ich trenie a teda zhoršiť samotný chod pohyblivých častí. Mazanie je zabezpečené vo vnútri komponentu.